E-arşiv faturası, 1 Ocak 2016 tarihinde zorunlu olarak uygulanmaya başlanmıştır. Bu sistem, şirketlerin fatura işlemlerini dijital ortamda gerçekleştirmesine olanak tanırken, kağıt kullanımını azaltarak çevreye katkı sağlamaktadır. E-arşiv uygulaması ile birlikte vergi süreçleri daha şeffaf hale gelmiştir.

Baran Kılıç

E-arşiv faturası ne zaman başladı?

E-arşiv faturası uygulaması, Türkiye'de dijitalleşme sürecinin önemli bir parçası olarak 1 Ocak 2016 tarihinde zorunlu hale getirilmiştir. Bu uygulama, şirketlerin fatura süreçlerini kolaylaştırarak hem maliyetleri düşürmeyi hem de süreçleri hızlandırmayı hedeflemektedir. E-arşiv sistemi, kağıt fatura kullanımını azaltarak çevre dostu bir yaklaşım sunarken, aynı zamanda vergi denetim süreçlerini de daha şeffaf hale getirmektedir.

E-Arşiv Fatura uygulaması, 1 Ocak 2016 tarihinde zorunlu olarak kullanılmaya başlanmıştır.

Diğer Gündem Yazıları

E-arşiv faturası fatura yerine geçebilir mi?

E-arşiv faturası, dijital çağın getirdiği yeniliklerden biridir ve doğru koşullar altında fatura yerine geçebilir. Bu durum, özellikle ticari işlemlerde önemli bir avantaj sağlamaktadır. Ancak, e-arşiv faturasının geçerli bir fatura sayılabilmesi için belirli kriterlerin yerine getirilmesi...
Gündem